تجربه های سئو ۲۰۲۰ ؛ فرصت ها و چالش ها
سرفصل محتوا
مقدمه:
این کم اهمیت خواهد بود اگر بگوییم که ۲۰۲۰ یک گردباد یک ساله بوده است. تجربه های سئو ۲۰۲۰ ؛ فرصت ها و چالش های جدیدی پیش روی ما قرار داد.
بسیاری از شرکتهای بازاریابی دیجیتال فضاهای اداری خود را در ماه فوریه بستند و کارمندان – از سطوح بالا تا سطوح ابتدایی – مجبور بودند سبک کار جدیدی را بپذیرند که بسیاری از آنها به آن عادت نداشتند.
در حالی که قبلاً تعداد کمی از کاربران دیجیتال قادر به کار در خانه بودند ، صنعت – و کل جهان – مجبور بودند خود را با کار تمام وقت از راه دور در طی شیوع ویروس کرونا سازگار کنند.
خوشبختانه ، ما به عنوان سئوکاران و بازاریاب های دیجیتال ، صرف نظر از اینکه چه چالش هایی پیش روی ما قرار گرفته ، در زمینه محوری و تنظیم سبک ها و استراتژی های کاری خود تجربه بسیار خوبی داریم. که این همراه با کار می آید.
در این پست راجع به ایده های بالقوه سئو در خانه با شما صحبت می کنیم همچنین بع توصیه هایی برای افزایش بهره وری و موفقیت می پردازیم. پس یک قدم به عقب برگردید ، آرام شوید و بهره وری و تعادل کار / زندگی خود را افزایش دهید.
بیشتر بخوانید: سئو ۲۰۲۰ و تغییرات آن
تاکتیک های سئو که امسال بسیار خوب کار کردند
ابتکارات دسترسی آسان
با هجوم کاربران نشسته در خانه و صرف وقت بیشتر به صورت آنلاین در سال جاری ، استراتژی ای ما می تواند بهینه سازی محتوای موجود برای افزایش دید در SERP (صفحه نتایج جستجوی گوگل) باشد.
این بهینه سازی ها شامل تغییرات ساده و در عین حال موثری است که مطابق با اهداف جستجوی کاربر است.
از آنجا که ثابت شده است که افراد به اندازه کمی مانند دو کلمه اول از برچسب عنوان را بیشتر اسکن نمی کنند ، نمی توان از اهمیت داشتن یک برچسب عنوان موثر که به طور خلاصه محتوای صفحه را توصیف می کند ، چشم پوشی کرد.
اصلاحات برچسب عنوان ، به روزرسانی H1 و متا توضیحات برخی از راه هایی است که در بهبود رتبه بندی در صفحه اول کمک می نماید و همچنین نتایج Answers Box و People also Ask نیز مهم است.
هدف گرفتن سوالات “People Also Ask”
ما دریافتیم که با افزایش جستجوها در سال ۲۰۲۰ ، کاربران به طور کلی سوالات بیشتری می پرسند و به دنبال پاسخ های عمیق و ارزشمند هستند.
ویژگی People Also Ask SERP گوگل موثرترین راه برای شرکتها برای پاسخ به سوالات منظم پرسیده شده و بازدید بیشتر به سایت خود است.
سوالات PAA) People Also Ask) در سال ۲۰۲۰ یک استراتژی موثر برای افزایش بازدید و افزایش آگاهی از نام تجاری به سایت های مقصد بوده است.
اصلی ترین راه هدف قرار دادن بخش People also Ask ، متناسب سازی محتوای جدید و موجود در پاسخ به این سوالات کاربران است. ابزارهایی مانند AlsoAsked.com در شناسایی این سوالات حیاتی بودند و نویسندگان خلاق با توجه به این ویژگی SERP بسیار سود نموده اند.
بیشتر بخوانید: راهنمای استفاده از کلمات کلیدی در استراتژی محتوا
برنامه های ایجاد محتوای جدید + به روزرسانی محتوای موجود
مشابه موفقیتی که با یک استراتژی متمرکز بر PAA در تجربه های سئو ۲۰۲۰ دیدیم ، ابتکار موفق دیگر در امسال، یک طرح جامع ایجاد محتوای جدید است. این طرح ها بر یک رویکرد اختصاصی و سازگار برای ایجاد محتوا ، بر اساس خلا محتوایی که از دست داده ایم متمرکزند و فرصتی برای بهبود دارند.
این رویکرد جامع شامل موارد زیر است:
- اولویت بندی مباحثی که باید در اسرع وقت نوشته شوند. توصیه می شود که این صفحات جدید علاوه بر موضوعاتی که رقبا پوشش می دهند ، کلمات کلیدی ارزشمندی را که بالاترین فرصت بالقوه رتبه بندی را دارند، را هم هدف قرار دهد.
- محتوای موضوعی که لیست کاملی از کلمات کلیدی مرتبط را برای مشتریان و رقبای آنها در فضا نمایش می دهند را گروه بندی می نماییم. هر کلمه کلیدی توسط یک موضوع کلی طبقه بندی می شود و در یک موضوع گسترده تر قرار می گیرد. این کلمات کلیدی در هر گروه مبحث محتوایی به طور کلی با محتوای تازه ایجاد شده هدف قرار می گیرند.
- صاحبان سایت ها باید هر چند وقت یکبار باید انواع مختلف محتوای مربوط به صنعت خود را منتشر کنند. که این مطالب باید در راستای شناسایی مشتریان برتر و جستجوی رقبا ، تجزیه و تحلیل فرکانس ارسالی و ایجاد توصیه های مناسب برای آنها باشد.
- انواع محتوا که از جعبه محتوای وبلاگ سنتی خارج شده و قالب های مختلفی مانند فیلم ، اینفوگرافیک و مصاحبه (در صورت نیاز هر مشتری) را توصیه می کنیم.
- کلمات کلیدی برای اجتناب کردن – در حالی که در سئو می دانیم ایجاد یک مرکز اصلی و سخنان کلیدی با هدف قرار دادن کلمات کلیدی ثانویه مربوطه مفید است ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که بیش از حد از کلمات کلیدی طراحی شده در صفحات مختلف وبلاگ یا وب سایت استفاده نمی شود. برای جلوگیری از آدمخوار شدن کلمات کلیدی در این صفحات ، ما دستورالعمل هایی تنظیم می کنیم که در ابتدای عنوان و برچسب های H1 خودداری شود.
- راهنمای جایگذاری – بسیاری از افراد مختلف در صنایع مختلف مکان های مختلفی دارند که می توانند مطالب را ارسال کنند (وبلاگ ها ، کتابخانه های منابع ، اتاق مطبوعات و غیره). ما باید بدانیم که محتوای خاص باید در کجای سایت پست شود.
کلام آخر
به طور کلی ، امسال ما را مجبور کرد که چیزهای جدیدی را امتحان کنیم و – چه در خانه و چه در داخل کار. و به عنوان سئوکاران ، ما دائماً در حال رشد و تکامل هستیم و سعی می کنیم بفهمیم چه فاکتورهایی در این راه مفید است.
بیشتر بخوانید: راهنمای برنامه ریزی محتوا برای سئو محلی
با روشی که ما در سال ۲۰۲۰ برای تولید بینش معنادار در حوزه سئو تطبیق داده ایم ، من اطمینان دارم که صنعت ما و متخصصان موجود در آن آماده خواهند بود تا هر آینده را به عهده بگیرند.
امیدوارم این تجربه های سئو ۲۰۲۰ برای شما مفید باشد. شما از چه راهکارها و تاکتیک های مفیدی امسال استفاده نموده اید؟ در قسمت نظرات ما را نیز شریک نمایید.
ترجمه از سئو پارسیان
منبع: moz.com
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.